Klacht: Pak een mandje.

op 15 februari 2018 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Gisteren wilde ik een ham/kaas croissant en frikandelbroodje in de dirk van den broek nieuwe sloten, Belgieplein 106 kopen.
Toen een beveiliger mij vertelde midden in de winkel dat iedereen een mandje moet halen. Oftewel ik moest helemaal terug lopen voor een mandje om vervolgens WEER naar de kassa toe te lopen. De beveiliger vertelde dat er geen ruimte was voor discussie. Dan ga ik toch ergens anders naartoe? Zei ik. Ik wilde de winkel zo snel mogelijk verlaten en ik gooide mijn croissantjes in de schappen terug. Opeens word ik in het magazijn geduwd door 4(!) medewerkers terwijl de hele winkel mee kijkt. En word mij verteld dat ze de politie gaan bellen omdat ik de crossaintjes had vernield? De beveiliger vertelde mij ook even dat als ik nog een keer terug kom zonder mandje hij me de winkel uit zou gooien.
Bel de politie maar ik ben gewoon een klant, zei ik. Toen moest ik toch maar gaan.

Ik wil een persoonlijke excuses aan de telefoon van elke medewerker die bij deze situatie betrokken was te 14 Februari 2018, iets voor 12 uur.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 23 februari 2018 om 11:25 geantwoord

Deze melding is in behandeling genomen in ons meldsysteem onder ticketnummer SD M1802 5553 .
Via dit ticket zullen wij de melding verder afhandelen . Deze melding op klacht.nl sluiten wij .

Alle klachten die gemeld zijn door Sioncoolwijk