Mijn Klacht:
In februari ben ik benaderd door Oxxio. Na een prettig gesprek heb ik besloten over te stappen naar Oxxio. Ik heb in het gesprek goed aangegeven dat ik per 10 mei over wilde stappen omdat mijn huidige contract door loopt tot en met 9 mei en als ik eerder opstap mijn bonus niet krijg.
Tijdens het gepsrek werd toch de datum van maart vermeld. Toen ik hier wat van zei werd er een teamleider geraadpleegd en gezegd dat het wel goed zou komen met de datum van mei..
Ik krijg nu een oproep om de meterstanden door de geven wat dus betekent dat het toch per maart ingaat. Na telefonisch contact met Oxxio wordt de schuld bij mijn huidige leverancier neergelegd, deze zou de verkeerde CER datum hebben doorgegeven. Oxxio kan nu helemaal niks voor mij doen. Ook geen contract opnemen met mijn huidige leverancier. Ik mag nu zelf het probleem oplossen, terwijl ik goed heb aangegeven dat het contact per 10 mei zou moeten gaan beginnen.
Zeer slechte service Oxxio.
Gewenste Oplossing:
Als ik mijn bonus krijg!!
