Klacht: Hoor niets van oxxio.

Dsnny op 08 maart 2018 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb op 2 januari 2018 een klacht ingediend. Vele malen beloofd om terug te bellen. Maar nooit iets gehoord. Zijn nu meer dan 2 maanden verder en helaas nog geen oplossing. Hoor graag van jullie en graag een oplossing want het brengt min in grote problemen zoals ik al eerder aangegeven heb.
D. Hendriks
Zomergemstraat 17
4826 CW
0630984494

Gewenste Oplossing:

Graag een oplossing en terug betaling.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oxxio over deze klacht.

Bericht van Oxxio

6 jaren geleden - Beste Dsnny, Allereerst mijn excuses dat dit langer dan 2 maanden heeft geduurd! Ik zie dat mijn collega dit op 9 maart 2018 heeft opgepakt en ervoor heeft gezorgd dat je onder andere de opzegvergoeding terugkrijgt van ons. Ik zie in ons systeem staan dat wij rond 19 maart 2018 alle vier de bedragen op je rekening zullen storten. Ik ga er vanuit dat het hiermee is opgelost! Heb je nog vragen? Neem dan contact met ons op via de Oxxio app. Groet, Harvey Oxxio Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Jammer dat het op deze manier moet. Ben ook zeer onredelijk behandeld en heb nog eens €20 aan belkosten gehad. Triest.

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Ook ben ik van mening dat ik 1 maand teveel betaald heb. Er is bij mij in januari een bedrag voor januari afgeschreven en die zat ook al in de jaarafrekenin verrekend. Heb dit ook al aangegeven maar word ook maar overheen gepraat. Zou u dat eens na kunnen kijken graag. Hoop dat ik via deze klachten site makkelijker een goed antwoord krijg. U kunt mij ook bellen. Groet

Bericht van Oxxio

6 jaren geleden - Hallo Dsnny, Ik heb je zojuist geprobeerd te bellen, maar je was helaas niet bereikbaar. Ik probeer het op een later tijdsip opnieuw. Groet, Harvey Oxxio Webcare

Bericht van Oxxio

6 jaren geleden - Hallo Dsnny, Naar aanleiding van ons telefonisch gesprek, ga ik er vanuit dat ik je hierover voldoende heb geïnformeerd. Groet, Harvey Oxxio Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 11 juli 2018 om 12:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer , mevrouw,

Daar wij geen reactie meer hebben gehad op deze klacht, gaan wij ervan uit dat deze klacht is opgelost.

Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn of heb je nog vragen, neem dan contact op via de chat op onze website of via ons Twitter- of Facebookkanaal. We helpen je graag.

Groet, Valerie
Oxxio Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door