Mijn Klacht:
13 maart 2017 heb ik een order geplaatst van drie dekbedovertrekken. Twee daarvan zijn er geleverd, één dekbedovertrek moet nog steeds nageleverd worden. Ik heb de afgelopen 2 1/2 maand ettelijke keren gebeld, gemaild, geappt…met nul op rekest. Het dekbedovertrek zou niet meer geproduceerd worden, maar op de website staat dat er nog 28 stuks in voorraad zijn. Er is me gevraagd om een EAN code te leveren, omdat ze het dekbedovertrek niet kunnen vinden (ik heb het zo gevonden op hun website). Ik kan geen EAN codes vinden (en dit is ook niet de taak van de klant), dus gebeurt er niks. Ik krijg bij iedere mail die ik stuur een antwoord van één zin en dan hoor ik dagen weer niks. Bellen is onmogelijk, ik krijg geen contact met een medewerker. Ik wil dit graag afgehandeld hebben!
Gewenste Oplossing:
Ik wil graag eenderde terug van het totale aankoopbedrag van mijn order.
