Klacht: Overwinteren 2016/2017

op 27 juli 2016 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

1) Wij gaan al 7 jaar overwinteren met sunweb op Gran Canaria Playas del Ingles app.Corona Verde.Boeken kan niet voor plus minus 1 april.Eind maart proberen te boeken maar toen bleek heel november 2016 reeds volgeboekt.Opde vraag hoe dat kan geen antwoord gekregen.
2)Vervolgens gevraagd wat 71 dagen zouden kosten als er wel plaats was.Daar kon geen antwoord op gegeven worden.Deze prijs had ik nodig voor de vergelijking voor de kosten van een andere acc.
3) Ben zelf gaan rekenen aan de hand van de websiden en de prijzen uit het verleden en kwam op plus minus op 4000,– Euro.
4)Daarna heb ik een offerte gevraagd voor Las Dunas. Hierin werd een totaalprijs geoffreerd van Euro 3456,50.
5) Deze offerte geaccepteerd en kreeg een nota voor 6917,50
6) Terwijl ik had geinformeerd of de totaalprijs van 3456,50 in orde was.
7) Diverse malen om uitleg gevraagd ook telefonisch .Maar je krijg geen afdoende antwoord en wordt van het kassie naar de muur gestuurd.
8) Nu heb ik een andere accommodatie gevonden maar deze is in totaal 1000,– euro boven het budget.
9)Sunweb om 50% compensatie gevraagd vanwege door hun gemaakte fouten daar wilden ze niet op ingaan.

50 % tegemoetkoming in de extra kosten

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 27 juli 2016 om 14:49 geantwoord

Goedemiddag meneer Kraakman,

Er is helaas een typfout gemaakt in de mail die is gestuurd. Onze excuses voor de verwarring. De prijzen worden altijd per persoon berekend. De prijs die is doorgegeven is dan ook een prijs per persoon. Wij hebben u de mogelijkheid gegeven om de gemaakte boeking kosteloos te annuleren. Dit heeft u gedaan. Als u interesse heeft, berekenen wij graag nogmaals de prijs voor u. Dit kan ook voor een andere periode of reisduur.

Ik verwacht u voldoende te hebben geïnformeerd en wens u een fijne middag.

Team Webcare Sunweb

Reactie van de melder van de klacht tillyvdl@hotmail.nl

1 jaar geleden - Dit slaat echt nergens op 9 klachten. 1beantwoordt. Als ontwijking van de veratwoordelijkheid. Maar het niet of half antwoorden of een antwoord dat nergens op slaat ben ik zo ondertussen wel van sunweb gewend. Zeer klantgericht hoor sunweb.

Reactie van de melder van de klacht tillyvdl@hotmail.nl

1 jaar geleden - Dit is een belediging voor de klagende klant.

Heeft op 28 juli 2016 om 10:59 geantwoord

Dit is geen oplossing. 9 punten genoemd op 1 punt wordt excuses gemaakt dat is alles en dan zeggen het is opgelost .Is dit de oplossing die jullie die jullie geven?Zo werkt het dus niet .

Bericht van SunWeb

1 jaar geleden - Beste meneer Kraakman, Zojuist heb ik u telefonisch gesproken om alles van A tot Z met u door te nemen. Alle opmerkingen en vragen omtrent een langere reisduur naar Gran canaria hebben we besproken. Oprechte excuses vanuit Sunweb zijn op haar plaats. Ondanks het feit dat er vanuit ons een aantal fouten is gemaakt, kunnen wij u helaas niet tegemoetkomen in 50% vergoeding van de extra kosten. Nogmaals wil ik u bedanken voor uw geduld en het fijne telefoongesprek. Met vriendelijke groet, Team Webcare Sunweb

Alle klachten die gemeld zijn door tillyvdl@hotmail.nl