Klacht: Overwinteren 2016/2017

op 28 juli 2016 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 28 juli 2016 om 11:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Kraakman,

Zojuist heb ik u telefonisch gesproken om alles van A tot Z met u door te nemen. Alle opmerkingen en vragen omtrent een langere reisduur naar Gran canaria hebben we besproken. Oprechte excuses vanuit Sunweb zijn op haar plaats.

Ondanks het feit dat er vanuit ons een aantal fouten is gemaakt, kunnen wij u helaas niet tegemoetkomen in 50% vergoeding van de extra kosten.

Nogmaals wil ik u bedanken voor uw geduld en het fijne telefoongesprek.

Met vriendelijke groet,
Team Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door tillyvdl@hotmail.nl