Klacht: Overvollen bussen

op 19 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Beste,
Mijn dochter Robin hanegraaf heeft vorige
Week n klacht ingediend ivm overvollen bussen die gewoon doorrijden en waardoor mijn dochter de trein mist
Ze stapt in Horn op tegen 8 u sochtends
De bussen rijden regelmatig door ivm ze overvol zijn en als ze stopt is t echt proppen heb t vanmorgen met eigen ogen gezien het is gewoon onverantwoord om zo vol de bussen t proppen
Heb begrepen verschillende mensen dat ze al in Heel moeten staan in de bus
Zo overvol zijn de bussen
Kunnen jullie geen harmonicabus inzetten in deze uren of n extra bus
Dit is gewoon niet t doen!!
Hoop snel bericht t krijgen over n oplossing
Dit is blijkbaar al heel lang aan de gang
M vr Gr Yvonne hanegraaf

Als het probleem is opgelost !!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 19 september 2017 om 10:39 geantwoord

Beste Lola3010,

Ik begrijp dat het vervelend is dat bus erg vol zit. Op het moment dat de bus te vol zit of er blijven reizigers bij de halte staan, dan wordt hier een melding van gemaakt door de chauffeur. Met regelmaat worden deze meldingen bekeken om daar waar nodig extra bussen in te zetten. Wij proberen onze bussen zo effeciënt mogelijk in te zetten, hierdoor is het niet altijd mogelijk om grotere of extra bussen in te zetten.

^JP
Webcareteam Arriva

Heeft op 19 september 2017 om 11:35 geantwoord

Ben het er niet mee eens er zijn genoeg klachten binnen gekomen en nog is er niets aan gedaan alleen de hele tijd antwoord we lossen het op of we geven t door enz maar vervolgens wordt er niets gedaan !!!

Alle klachten die gemeld zijn door Lola3010