Klacht: Overvolle treinen

op 03 oktober 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Er zijn te weinig trein stellen waardoor je moet gaan staan of een trein later moet nemen omdat de trein TE VOL is.

Maar op Zwolle staan genoeg Arriva treinen die niet worden gebruikt of op onlogische tijden waarbij de trein nooit vol zit.

Als er genoeg plek is in de trein of tenminste met de trein kan reizen

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Beste Ruben, Niet leuk om te lezen dat je moest staan in de trein en dat je niet mee kon omdat de trein te vol was. Ik kan me goed voorstellen dat je hiervan baalt. Zou je aan kunnen geven op welke tijdstippen je vaak met de trein reist en waar je instapt? Dan geef ik je melding intern door in de regio. Dat er treinstellen in Zwolle staan wil niet meteen zeggen dat we niet al het beschikbare materieel inzetten. Deze stellen kunnen bijvoorbeeld ook ingepland staan voor onderhoud. Zodra ik bovenstaande informatie heb ontvangen geef ik je melding door in de regio. Excuses voor het ervaren ongemak die je hebt gehad. Met vriendelijke groet, ^LH Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Ruben1234345

2 maanden geleden - 7:25 of 7:39 in Hardenberg. En in Zwolle zelf zijn de treinen altijd overvol, meestal ná 14/15:00 Bedankt! Met vriendelijke groet, Ruben

Arriva

Heeft op 03 oktober 2016 om 18:41 geantwoord

Hoi Ruben,

Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb je melding over drukke en te volle treinen intern doorgegeven in de regio.
Nogmaals excuses voor het ervaren ongemak die je hierdoor hebt.

^LH
Arriva Webcareteam