Klacht: overvolle bussen

op 16 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Maandag 11-09 was de 301 richting DenBosch, 7:45 uur De La Court Vlijmen, overvol en paste er niemand meer bij met als gevolg dat de bus doorreed en wij dus moesten wachten op de volgende bus. Hierdoor heb ik een belangrijke afspraak gemist.

Dinsdag 12:09 was de 301 richting DenBosch, 7:45 uur De La Court Vlijmen, WEER overvol. Gelukkig mochten we er van de buschuaffeur wel bij. Het was echter zo vol dat er iemand niet goed werd omdat het zo druk, warm en dicht op elkaar was. Dit is geen goeie zaak!!

Sinds de scholen weer zijn begonnen zijn alle bussen in de ochtend heel vol.

Gewenste Oplossing:

Vorig jaar waren er extra bussen op de drukke trajecten en tijden. Dit moet nu weer terug komen! Want het is schandalig dat de bus zo vol is en er niks aan gedaan wordt!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 16 september 2017 om 12:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste ReneevdS,

Hartelijk dank voor het delen van je reiservaring. Ik vind het erg jammer om te lezen dat de bus te vol zat. Elk jaar proberen wij aan de hand van gebruikscijfers ons materieel zo effectief mogelijk in te zetten.

Helaas kan het voorkomen dat er voor een bepaalde rit of lijn geen extra bus is ingezet. Mede op basis van de reacties van onze reizigers streven wij ernaar om hier alsnog in bij te sturen zodat zo weinig mogelijk reizigers hinder ervaren van de drukte.

Je reactie heb ik daarom doorgestuurd naar de regio. Ik hoop dat je spoedig verbetering merkt!

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland

Met vriendelijke groet,

^SM
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door ReneevdS