Klacht: overvolle bussen

op 16 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Maandag 11-09 was de 301 richting DenBosch, 7:45 uur De La Court Vlijmen, overvol en paste er niemand meer bij met als gevolg dat de bus doorreed en wij dus moesten wachten op de volgende bus. Hierdoor heb ik een belangrijke afspraak gemist.

Dinsdag 12:09 was de 301 richting DenBosch, 7:45 uur De La Court Vlijmen, WEER overvol. Gelukkig mochten we er van de buschuaffeur wel bij. Het was echter zo vol dat er iemand niet goed werd omdat het zo druk, warm en dicht op elkaar was. Dit is geen goeie zaak!!

Sinds de scholen weer zijn begonnen zijn alle bussen in de ochtend heel vol.

Vorig jaar waren er extra bussen op de drukke trajecten en tijden. Dit moet nu weer terug komen! Want het is schandalig dat de bus zo vol is en er niks aan gedaan wordt!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 16 september 2017 om 12:01 geantwoord

Beste ReneevdS,

Hartelijk dank voor het delen van je reiservaring. Ik vind het erg jammer om te lezen dat de bus te vol zat. Elk jaar proberen wij aan de hand van gebruikscijfers ons materieel zo effectief mogelijk in te zetten.

Helaas kan het voorkomen dat er voor een bepaalde rit of lijn geen extra bus is ingezet. Mede op basis van de reacties van onze reizigers streven wij ernaar om hier alsnog in bij te sturen zodat zo weinig mogelijk reizigers hinder ervaren van de drukte.

Je reactie heb ik daarom doorgestuurd naar de regio. Ik hoop dat je spoedig verbetering merkt!

^SM
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door ReneevdS