Klacht: Overvol

op 30 november 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Goedemorgen, Allereerst onze excuses voor de verlate reactie. Kun je mij nog aangeven hoe laat je dit specifiek ervaart? Dan kan ik daar vervolgens intern melding van maken bij de exploitatiemanager in de regio, zodat er naar de materieelinzet gekeken wordt. Met vriendelijke groet, ^DK Webcareteam Arriva

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 19 december 2016 om 08:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Gevraagde informatie ontbreekt vooralsnog. Klacht wordt daarom afgesloten.

^DK

Alle klachten die gemeld zijn door A4264