Klacht: Overstapservice Ziggo

op 10 mei 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Beste ziggo klanten service,

Bij deze wil ik toch wel een paar klachten in dienen. Wij zaten met de tv al bij ziggo,besloten ook met de vaste telefoon en internet naar jullie te gaan. Ondanks toch wat negatieve publiciteit van mensen uit onze omgeving m.b.t. internet en tv en ook bij ons is de beeldkwaliteit niet altijd even goed,moet ik zeggen. Maar goed toch besloten om alles bij jullie af te sluiten. Vervolgens komt het installatie pakket al met vertraging binnen. Maar goed dit kan nu eenmaal gebeuren. In principe is er voor 12 mei opgezegd,maar gezien mail hier onder kan dit een paar dagen uitlopen. 6 mei kwam pakket binnen. Gelijk afspraak gemaakt voor monteur en geprobeerd voor 12 mei te plannen. Maar gezien wij natuurlijk ook werken,was dit lastig. 11 mei zou kunnen tussen 12.00 en 18.00 uur wat ik begreep. Probleem is dat mijn vrouw en ik allebei werken tot 15.00 uur die dag. Met een van U collega’s afgesproken dat monteur kan bellen dan. 2 mobiele nummers gegeven. Had verder nog niets gehoord,dus dacht bel voor alle zekerheid nog een keer. Nu een ander verhaal,monteur belt niet van tevoren en wanneer we niet thuis zijn worden er 35 voorrijkosten in rekening gebracht. En afspr had 48 uur van tevoren geannuleerd moeten worden. Een nieuwe afspr had op 17 mei gekund,maar doordat we eerder hadden moeten annuleren,worden de kosten voor 11 mei alsnog in rekening gebracht. Ook de informatie van jullie aan de telefoon is niet altijd duidelijk of heb het idee dat men het zelf niet weet hoe het zit. Nu hoop ik voor morgen iemand te regelen die tussen 12.00 en 15.00 bij ons kan zijn om monteur te ontvangen,anders kost het ons extra geld. Heel jammer,jullie lokken mensen met mooie advertenties en dan loop je hier tegen aan. Ga dan ook hevig twijfelen of wel wel voor de goede provider hebben gekozen. Bij Xs4all was alles altijd keurig geregeld. Maar goed het installatie pakket is al bezorgd en we willen het proberen,maar als het op deze manier verder gaat,zijn we denk ik zo weer terug bij XS4All. Hoop dat met deze klacht iets gedaan wordt

Hans Paans
Hoekkampstraat 33
4255 VR Nieuwendijk

Klantnummer 10081495

Dat er in geval van,er geen extra kosten door ons gemaakt hoeven te worden en de overstap zonder verdere problemen verloopt

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door UN8JWW