Klacht: Overstapservice Vodafone Thuis die beloofd is, maar nooit is nagekomen

op 31 mei 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Ruim 3 jaar geleden zijn wij overgestapt van alle \’losse\’ onderdelen van telecommunicatie naar een glasvezel net met alles-in-1 van Vodafonethuis. Als alles aangesloten was, hoefden wij alleen maar de televisie op te zeggen. Internet en telefonie zouden zij doen. Wij netjes gedaan wat er van ons verwacht wordt: Televisie opgezegd.
Wij zijn er verder helemaal van uit gegaan dat Vodafone de rest voor ons zou regelen. Dit staat ook allemaal in het contract.
Nu kregen wij 2 weken geleden een brief van Online, onze \’oude\’ internetprovider. Er waren wat dingen gewijzigd. Toen ben ik onze online bankafschriften na gaan kijken en wat bleek, Online was niet onze \’oude\’ internetprovider. Wij hebben gewoon al die tijd betaald aan Online! Aangezien wij geen afschriften en geen e-mails meer van Online kregen, gingen wij er van uit dat het ook daadwerkelijk was opgezegd.
Na vele malen mailen en via Facebook contact leggen, worden wij afgescheept met één maand vergoeding van Online. Dat vinden wij niet coulant. Te eerste houden zij zich niet aan het contract en ten tweede vind ik dit een voorstel van niks. Wij worden niet serieus genomen. Uiteraard zijn wij zelf ook niet foutloos. Wij hadden misschien minder uit moeten gaan van de service die geboden werd en zelf moeten controleren. Ik verwacht dan ook geen uitgebreide schadevergoeding, maar wel een tegemoetkoming of een goede oplossing. Dit vind ik wel heel makkelijk om de schuld in de schoenen van de klant te schuiven.

Ik ben pas tevreden wanneer ik de rest van 2016 niet meer aan Vodafone hoef te betalen of wanneer zij zeker één jaar van Online vergoeden i.p.v. één maand. Ik heb dit nu al vaak aangekaart bij Vodafone, dus ik ga geen nieuwe e-mail meer sturen.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Arjan Pellegrom