Klacht: Overstappen naar een ander komt je ZEER DUUR te staan!

op 30 maart 2013 over NLE in de categorie Energieleveranciers

Ik kreeg steeds vaker hoge nabetalingen van de Nederlandse Energie Maatschappij, toen besloten over te stappen naar ENergiedirect.
Nou, dat heb ik geweten, ik heb een rekening van 500 euro van de NEM gekregen voor contractbreuk, opzegvergoeding voor electra en gas, transportkosten etc.

Ook ben ik twee jaar geleden bij ze binnen gelokt met de Sinterklaas actie, €250 euro terug op je jaarrekening, al heel vaak gebeld maar nog steeds nooit iets van gezien.

Dus kijk uit met dit malafide bedrijf, ze naaien je waar je bij staat, niet te geloven!!

Geld terug, en wel alles!

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar NLE over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb NLE een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

Bericht van NLE

7 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw,Onlangs heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en er zal spoedig telefonisch contact met u worden opgenomen.Met vriendelijke groet,Team Klachtafhandeling De Nederlandse Energie Maatschappij

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NLE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NLE

Heeft op 01 mei 2013 om 09:18 geantwoord

Wij hebben op 15 april telefonisch contact gehad met de klant en alle klachten besproken. Het is nu duidelijk voor de klant. Oplossing is n.v.t.

Alle klachten die gemeld zijn door Heelboos123