Klacht: Overstappen

op 01 juni 2021 over Innova Energie in de categorie Energieleveranciers

In april werden wij gebeld door een tussenpersoon over het overgaan van de energie maatschappij. Er werd toen gezegd dat wij het beste konden overgaan naar Inova energie. We zouden dan komen op een maandbedrag van €88,00 i.p.v. €108;00 voor 4 jaar vast. Met een welkomskadeau van €200,00. Die ik in 1 keer zou terug ontvangen op mijn rekening. Nou de oversluiten is ingegaan zie ik in 1 keer dat het maandbedrag op €126,00 is gezet en ook krijg ik het cadea van €200,00 niet in 1 keer maar deze krijg je over 4 jaar omdat ik een contract van 4 jaar heb afgesloten. Dit betekend dus wil je het cadeau van €200,00 krijgen dan moet je 4 jaar bij deze energie maatschappij blijven. Ik zou dus zeggen trap niet in op dit cadeau want er zijn andere energiemaatschappijen die jou welzijn 1 keer het cadeau geven. Dit hadden wij namelijk een jaar geleden bij Essent. Zij gaven ons gelijk een cadeau van €250,00. Ik ben nu dus zeker niet van plan om bij deze maatschappij te blijven. Zodra ik weg kan zonder kosten natuurlijk dan ben ik weg bij deze energie maatschappij. Ik had het allemaal kunnen weten, maar ik voel mij echt beet genomen.

Ik heb vandaag gebeld maar er kan niet tot een andere oplossing gekomen worden. Het is zoals het is. Nou dat geldt ook voor mij. Ik ben weg zodra het kan.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Innova Energie

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Innova Energie nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MIjnieBannink