Klacht: Overstappen

op 08 april 2013 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,ik ben sinds 05-11-2012 als nieuwe klant bij vodafone.ik ben overgestapt van UPC naar Vodafone.Mijn klacht is dat ik niet tevrede ben hoe het is gegaan bij het overstappen.Er is iets niet goed gedaan bij het opzeggen.Ik heb voor vier maanden dubbel betaalt.Het gaat over 242,38 euro wat ik nog voor UPC heb betaalt.Ik heb contact met UPC gehad om te vragen hoe het kon zijn dat ik nog voor UPC betaalde.Van UPC kreeg ik tehoren dat ik nog niet opgezegt was.Dat heb ik toen gelijk gedaan het opzeggen bij UPC.

Gewenste Oplossing:

Kan ik die 242,38 euro terug krijgen wat ik teveel bij UPC heb betaalt?

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vodafone

Heeft op 24 april 2013 om 15:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

We hebben de klant een reactie via e-mail gestuurd met daarin een passend advies.

Alle klachten die gemeld zijn door thuisrood