Klacht: overstap van Lijn 377 op de trein naar eindhoven (in venlo)

op 13 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

De overstap in de oude dienstregeling was nauwelijks te halen. Nu is overstap 4 minuten korter geworden waardoor we nu elke morgen onze overstap in Venlo missen. Op de arriva app staat wel dat we om 07:58 aankomen op station Venlo maar omdat deze bus erg druk is heeft die altijd wel +/- 5 minuten vertraging. Zo komen we nooit op tijd op school. We zitten met 15 leerlingen van het Citaverde College Horst met dit probleem.

De overstap in venlo haalbaar maken.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 13 december 2017 om 10:04 geantwoord

Beste Elke,

Uit jouw reactie is gebleken dat de dienstregeling niet aansluit op jouw wensen. Helaas kunnen wij niet iedereen altijd tevreden stellen. Wat voor de één een verbetering is kan voor de andere juist een verslechtering zijn. Arriva streeft er naar oplossingen te vinden waar zoveel mogelijk reizigers van kunnen profiteren. Daarom worden alle klantreacties door ons verzameld en betrokken in de evaluatie van de dienstregeling. Wij hebben jouw reactie over de tijden van lijn 377 doorgestuurd naar onze vervoerdeskundige met het verzoek hier aandacht aan te besteden.
Wij stellen het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van jouw ervaring. Met jouw reactie kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

Voor nu kunt u op onze website www.arriva.nl een alternatief reisadvies opvragen.

^Zoë
Arriva Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door elkewiggers