Klacht: Overstap van Knobelsdorffplein

op 08 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

De laatste weken kom ik vaak een half uur te laat op mijn stageplek. Ik reis om 7.37 uur met bus 13 vanaf Surhuisterveen naar Drachten. Deze bus komt meestal wel 5 minuten te laat. Normaal gesproken heb ik op Knobelsdorffplein 2 minuten overstaptijd om bus 21 richting Heerenveen te pakken. Maar omdat bus 13 meestal te laat is haal ik de overstap niet. Daarnaast zit bus 13 van Surhuisterveen richting Drachten meestal stampvol. Om 17.00 uur ben ik klaar met stage. Als ik vervolgens de bus richting Surhuisterveen wil nemen ben ik 1 uur en 27 min onderweg. Dit vind ik een lange rit terwijl de afstand van Beetsterzwaag tot Surhuisterveen niet groot is.

- Ik ben op tijd op mijn stageplek door de overstap op Knobelsdorffplein niet te missen
- Buslijn 13 vanaf Surhuisterveen richting Drachten zit om 7.37 uur niet vol gepropt
- Minder lange rit vanaf 17.00 uur van Beetsterzwaag naar Surhuisterveen

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Arriva

1 week geleden - Beste M.Dokter, Wat vervelend dat je je overstap steeds mist en dat je bus te vol zit in de ochtend. Op welke dagen heb je hier last van? Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht M.Dokter

1 week geleden - Beste Arriva Webcareteam, Bedankt voor de snelle reactie! Ik heb hier last van op de maandag, woensdag en donderdag. Met vriendelijke groet, M.Dokter

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 08 oktober 2017 om 13:45 geantwoord

Beste M.Dokter,

Dank je wel voor je aanvulling. Ik zal dit intern doorsturen naar de regio, zodat dit nagekeken en besproken wordt.

Ik stel het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van je ervaring. Zo kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

^WB
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door M.Dokter