Klacht: Overstap in sittard

op 11 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Treinreis Nuth-Sittard-Roermond. Ochtend ervaar ik geen problemen (op drukte na) met n reistijd van 31 minuten, overstap naar intercity in Sittard richting Roermond haalbaar. Terugweg ander verhaal…vertrektijden zijn veranderd zodat als je op station Sittard aan komt geen aansluitende overstap hebt maar pas na 25 min. Dit resulteert erin dat de terugweg 55 minuten duurt!!

Aansluiting op terugweg verbeteren zodat de reis weer acceptabel wordt qua tijdsduur. Zoals voorheen wel 't geval was.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 12 december 2017 om 21:19 geantwoord

Beste J.lem03,

Jammer om te lezen dat de nieuwe dienstregeling geen verbetering voor jou is.

Helaas kunnen wij niet iedereen altijd tevreden stellen. Wat voor de één een verbetering is, is voor de andere juist een verslechtering. Uiteraard evalueren we de nieuwe dienstregeling. Als de vervoersvraag veranderd, kunnen wij aanpassingen maken. Ik stuur je reactie naar onze vervoerdeskundige met het verzoek hier aandacht aan te besteden. Voor nu geldt de nieuwe gepubliceerde dienstregeling.

^Wouter
Arriva Webcareteam