Klacht: Overstap

op 20 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

En alweer heb ik een klacht. Ik ben benieuwd wanneer het stopt. Ik ben vanochtend om 07.00 uur van huis vertrokken om mijn eerste lesuur op school te kunnen volgens Maastricht om 08.45 uur. Dit is helaas weer niet mogelijk door arriva. Ik ben opgestapt op de hommerterweg om 07.25 richting valkenburg. Daar stapte ik uit om 07.50 uur om de overstap, lijn 4 richting Maastricht te halen die om 07.52 uur aan zou komen op station. Helaas Sta ik om 08.03 uur nog steeds te wachten en komt er gewoon geen bus opdagen. Hierdoor kom ik een halfuur te laat mag ik de les niet in waardoor ik ook weer 2 uur educatie mis. Ik ben het zat om telkens zo behandeld te worden door arriva. Zorg maar voor een fatsoendelijke regeling en anders niet.

Ik ben pas tevreden wanneer ik eindelijk geen klachten meer hoef in te dienen door deze onzin. Ik mis weer alles op school en sta een halfuur in de koud, als de volgende bus al mocht komen. Ik verwacht een normale oplossing en geen oplossing van ' Ik stuur je bericht door '

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

7 maanden geleden - Beste Lyzanne, Wat ontzettend balen dat de bus niet is komen opdagen. Ik kijk graag voor je na wat hier aan de hand is. Om je klacht verder in behandeling te nemen heb ik nog wat aanvullende gegevens van je nodig: - Halte waar je wilde opstappen in lijn 4 - halte waar je wilde uitstappen. Zodra ik deze informatie heb ontvangen zullen we de klacht verder in behandeling nemen. Met vriendelijke groeten, ^JP Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Lyzanne

7 maanden geleden - Ik wilde opstappen op lijn 4 op valkenburg station en ik wilde uitstappen bij de scharnerweg in maastricht.

Bericht van Arriva

7 maanden geleden - Beste Lyzanne, Lijn 4 van 07.49 uur vanaf Valkenburg Station is precies op tijd vertrokken. Of bedoel je een andere bus? Met vriendelijke groeten, ^WB Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Lyzanne

7 maanden geleden - Nee, hij is niet komen opdagen. Ik met een hele groep anderen stond daar al te wachten

Arriva

Heeft op 20 september 2017 om 10:43 geantwoord

Beste Lyzanne,

Het gps-signaal van de bus geeft aan dat deze op tijd is vertrokken en met 1 minuut vertraging op bestemming is aangekomen. De klacht dat deze niet is komen opdagen, kan ik niet herleiden uit het systeem.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2wIz51S.

^WB
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Lyzanne