Klacht: overslaan halte

op 15 juni 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Hallo Jari, Balen dat de bus jullie vanochtend straal voorbijreed. Kun je mij nog aangeven om welke buslijn het gaat? Dan stuur ik je klacht door naar de regio. Met vriendelijke groet, ^DK Webcareteam Arriva

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 18 juni 2016 om 10:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Jari,

Het forum doet soms inderdaad een beetje vreemd, we merken vaker dat reacties van reizigers op vragen van ons niet via het forum binnenkomen. Hoe dan ook, per mail hebben we je aanvullende informatie in ieder geval in goede orde ontvangen.

Ik heb je klacht doorgestuurd naar de teammanager in de regio zodat dit voorval nader onderzocht wordt en eveneens met de betreffende chauffeur gesproken wordt.

Doel van deze melding is om herhaling in de toekomst te voorkomen. We bieden je onze excuses aan voor het ongemak en de vertraging die je afgelopen woensdag ondervonden hebt.

Met vriendelijke groet,
^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door jari.96