Klacht: overschrijving

op 16 juli 2016 over XCLNT in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb persoonlijk voor mijn mobile abbonnement over laten schrijven maar nu zijn er nog twee woonhuizen overgeschreven dat is niet de bedoeling alleen mijn mobille abbonement was de afspraak.

Gewenste Oplossing:

Nou als de andere vaste nr weer hersteld worden op het kpn abbonement .dan ben ik tevreden en de andere bewoners ook nu zitten wij met een probleem hun zijn ongewenst ook overgezet en daar zijn zij het niet mee eens. Dat begrijp ik persoonlijk ook .Dat was ook niet de opzet van mijn persoonlijke overstap.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar XCLNT over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door XCLNT in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat XCLNT een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

XCLNT

Heeft op 30 augustus 2016 om 11:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door m speelberg