Klacht: Overschrijding levertijd

op 12 september 2017 over Hornbach in de categorie Bouwmarkten

De keuken besteld in week 22,is nog steeds niet geleverd.(week 37)
Uit gaande van een levertijd van ca 10 weken, ruim genomen, had ik hulp geregeld en vrij genomen. Dus rond de verwachte levertijd, maar eens gaan informeren hoe of wat. De reactie was:\\\”We zijn al blij, dat er geleverd gaat worden, want de fabrikant had faillisement aan gevraagd\\\”.
Al met al, in week 32 nog geen keuken, zou week 34/35 worden. Maar ondertussen zijn mijn vrije dagen versteken. Bij navraag kan het nog wel 3 tot 4 weken duren. Al die tijd zitten we zonder koelkast, en er is nog geen eind in zicht, want de eventuele plaatsing zal in de avond uren en weekends moeten gebeuren.
Door het opnemen van vrije dagen, welke ik beter hadkunnen besteden, heeft het mij al geld gekost. Op een klachten brief wordt gereagerd met :\\\”We hebben hem doorgestuurd naar het betreffende filiaal\\\”.
Op telefonisch contact wordt je door verbonden naar het filiaal, waar dan de medewerker niet aan wezig zijn.
Hoe serieus neemt Hornbach de klachten?

Directe levering van de complete keuken, of mijn aanbetaling terug.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hornbach over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Hornbach in behandeling genomen

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hornbach een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hornbach

Heeft op 11 oktober 2017 om 09:47 geantwoord