Klacht: Overschrijding dataverkeer

op 25 maart 2013 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Vodafone beweert dat ik binnen vijf dagen tijd een Overschrijding dataverkeer heb op mijn telefoon contract.
Dit staat inmiddels op €360,80.
Na de servicelijn gebeld te hebben, heeft men dit bedrag gereduceerd tot € 50,00 de rest neemt men voor eigen rekening.

Ben ik het nog steeds niet mee eens. € 360,80 staat namelijk gelijk aan 2GB dataverkeer. Met mijn vorige contract van 1GB dataverkeer ben ik er nooit boven gekomen.

Nu heb ik mijn dataverkeer gedrag kunnen zien bij het afsluiten van het nieuwe contract en omdat mijn verbruik niet hoog was heb ik het juist naar beneden gebracht…

Als consument krijg ik ook geen inzage waar het dataverkeer daadwerkelijk aan is opgegaan. Maar, ik moet er wel voor betalen….grijs gebied dus. Betaal voor iets waarvan ik niet weet wat het geweest is. Zeer bijzonder.

Vooraf is ook aangegeven dat brieven schrijven geen zin heeft….ook heel bijzonder. Als ik verdere klachten heb, moest ik dat maar bij de minister president brengen… Wederom heel bijzonder.

Niets bijbetalen. Nog sterker een schadevergoeding voor het ongemak zal eerder op zijn plaats zijn.
Toegeven dat er iets verkeerd is gegaan.
Contract herzien en op de voorwaarden van het oude contract verder gaan.
Zo niet, contract verbreken met Vodafone waar ik al jaren lid van ben.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Vodafone

7 jaren geleden - Beste Manzi,Ik zie dat je klacht al is behandeld en hoop dat deze naar tevredenheid is opgelost.Met vriendelijke groet,Berny Vodafone, medewerker klachtafhandeling

Vodafone

Heeft op 18 april 2013 om 16:23 geantwoord

Klacht is inmiddels al opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Manzi