Klacht: Overlijden melden

op 22 april 2020 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oxxio over deze klacht.

Bericht van Oxxio

4 maanden geleden - Beste heer,Ten eerste gecondoleerd met het verlies. Wat jammer om te vernemen dat u geen contact met ons kon krijgen. Wij zijn op werkdagen bereikbaar via de chat, telefoon en social media. Op www.oxxio.nlservice vind u alle manieren waarop u contact met ons kan opnemen.Mocht ik u nog ergens mee van dienst kunnen zijn dan hoor ik het uiteraard graag.Hartelijke groet, Mitchel. Oxxio Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 20 mei 2020 om 11:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer,

We zagen dat de klacht nog openstond. Ik wilde even controleren of alles in orde is. We hopen dat u inmiddels contact hebt kunnen krijgen en dat het proces in goede orde is afgehandeld. Mocht dit niet zo zijn dan horen we dit graag van u, we zitten voor u klaar.

Met vriendelijke groet,
Mitchel, Oxxio Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Erberg