Klacht: OVERLIJDEN ECHTGENOOT WILFRIED REYGAERTS

op 14 september 2018 over ING in de categorie Banken

Mijn echtgenoot is overleden op 15.02.2018 en ik ben zonder geld gezet gedurende 5 maand. (ik waa bij record en daar heb ik ook veel moeilijkheden van ondervonden) De informatie die ik heb gekregen was niet voldoende. Ik heb de dag van het overlijden 12500 Euro van mijn eigen rekening gehaald door gebabbel om me geen. Want ik was buiten westen door mijn verdriet. Daarna moest ik alles zelf betalen funerarium, belastingen, elektriciteit enz…. Ik was rap zonder inkomen want ik werd niet op de hoogte gebracht dat ik mijn pensioen op mijn biz rekening mocht laten komen en nog minder de huur van een appartement die we verhuurden. nu zijn we 7 maanden later en nog is er niets gedeblokkeerd. Ondertussen is er door de notaris 3 x een brief opgemaakt om deze vrij te laten. Met onze handtekeningen en nog niets. Nu daar ik de echtgenote ben mocht ik volgens de Advocaat beschikken over de helft alsook de 12500 Euro dat mijn man in zijn testament beschreven had na 14 dagen en waarvan u een kopij hebt gekregen. U zult begrijpen dat ik na dit alles weg zal gaan bij jullie (zelf al is onze burgemeester de ING TOLLEMBEEK LEIDER) Ik moet nu de belestingen betalen van mijn huis en mijn appartementen en kan het niet dus moet ik lenen en lenen. Zoals ik vandaag schreef aan Kris Poelaert ben ik het beu om in moeilijkheden te leven. Altijd maar rekenen om toe te komen en dingen te verkopen om kunnen verder te leven ik ben het kotsbeu en ik hoop van harte dat ik dit niet lang meer moet meemaken want ik heb zelf al gedacht aan een einde te maken van mijn leven. Ik wens ook dat er nagedacht wordt aan een tussenkomst want wat ik tot nu toe heb meegemaakt kan ik niet beschrijven Ik zou eindelijk willen mijn rouw proces van mijn dierbare man op mijnmanier verwerken en niet met de problemen rond mij heen.

ik ben echt aan het nadenken bij jullie weg te gaan wegens mijn moeilijkheden

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 14 september 2018 om 21:26 geantwoord

Hallo miekevds,

Wat een verschrikkelijke situatie. Ik kan me goed voorstellen dat je graag alles geregeld wilt hebben zodat je tijd hebt om dit verlies te verwerken.

Ik heb nu helaas onvoldoende informatie om je verder te helpen. Echter breng ik je graag in contact met de collega's bij SDN. Zij kunnen vast iets voor je betekenen. Je kunt hen morgen bereiken via 020 22 888 88.

Heel veel sterkte toegewenst!

Groet,
Lysanne
ING Webcare

Heeft op 15 september 2018 om 00:32 geantwoord

Waarom moet ik contact opnemen ? Terug kosten voor mij.

Alle klachten die gemeld zijn door miekevds