Klacht: Overlast trillingen!!

op 15 augustus 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Wij wonen in de oostkrakeelstraat in sommelsdijk,je mag er 30 rijden,de bussen zijn in principe zwaar vervoer,zouden jullie de chauffeurs kunnen uitleggen dat de huizen staan te trillen op hun voegen als ze de straat inrijden en flink gasgeven!!het zou een stuk leefbaarder voor ons zijn als hier rekening mee gehouden kan worden,en nog iets wat wij niet snappen, er rijden heel veel bussen leeg voorbij,in het kader voor het milieu, zou het niet mogelijk zijn om kleinere buisjes te laten rijden,buiten de spits om of in vakantie periodes??

Wat meer empathie van de chauffeurs, want wij wonen wel in deze straat!
W.s.hebben zij niet in de gaten hoe onze huizen staan te trillen! Kom eens op koffie om het zelf te ervaren?

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

9 maanden geleden - Beste, Niet leuk om te lezen dat de bussen harder bij jullie door de straat rijden dan is toegestaan en jullie daardoor last hebben van trillingen. Begrijpelijk dat je hiervan baalt. Heb je enig idee welke lijnnummers er bij jullie door de straat rijden. Dan geef ik je melding intern door aan de desbetreffende vestiging zodat het met de chauffeurs besproken kan worden. Met vriendelijke groet, ^LH Arriva Webcareteam

Arriva

Heeft op 02 september 2016 om 14:49 geantwoord

\"Niet leuk om te lezen dat de bussen harder bij jullie door de straat rijden dan is toegestaan en jullie daardoor last hebben van trillingen. Begrijpelijk dat je hiervan baalt.

Heb je enig idee welke lijnnummers er bij jullie door de straat rijden. Dan geef ik je melding intern door aan de desbetreffende vestiging zodat het met de chauffeurs besproken kan worden\".

Gevraagde informatie vooralsnog niet ontvangen. Klacht wordt daarom afgesloten. ^DK

Alle klachten die gemeld zijn door Janensilene@hotmail.com