Klacht: Overlast medepassagier

op 25 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zat in de Arriva trein op 22-12-17 om 13:38 van Arnhem Centraal naar Tiel maar ik stap altijd in Kesteren eruit. Er kwam een jongeman naast mij zitten. in het begin was het onschuldig maar toen ging hij met zijn hand tussen zijn en mijn been en de hele tijd zijn vingers bewegen tegen mijn been aan, waardoor hij mij de hele tijd bleef aankijken en was te bang om terug te kijken. toen ging hij met zijn been tegen mijn been aan en in mijn zij porren omdat ik oortjes in had en de hele tijd op mijn telefoon zat en heb er nog steeds de rillingen van wat voor gedrag hij vertoonde. Vooral omdat hij ouder was dan mij (ik ben 16 en hij sowieso begin 20) wat kunt u hier aan gaan doen? graag reactie terug. ik heb helaas geen foto kunnen maken van deze jongeman

Gewenste Oplossing:

Als ik een reactie terug krijg met wat Arriva er mee gaat doen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

9 maanden geleden - Goedemorgen JenniferWinkelman, Oh jee, dat klinkt niet goed! Ik wil hier graag een melding van maken want dit is niet iets wat zou moeten gebeuren in onze treinen. Zou je willen aangeven met welke trein (lijn) je precies hebt gereisd en waar je bent ingestapt? Groet, Jan

Reactie van de melder van de klacht JenniferWinkelman

9 maanden geleden - Ik ben met de stoptrein van Arnhem Centraal naar Tiel gereisd van 13:38 maar moet altijd in Kesteren uitstappen. Vanaf Arnhem ben ik ingestapt en deze jongeman ook. Groetjes Jennifer

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 27 december 2017 om 08:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Bedankt voor de aanvulling. Ik stuur je melding door naar de regio. Mocht dit gebeuren dan mag je altijd ons personeel aanspreken om je te helpen.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland

Met vriendelijke groet,
Nina
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door JenniferWinkelman