Klacht: geen levering geen geld terug en wordt aan het lijntje gehouden

linda65 op 22 januari 2013 over overhemd-stropdas.nl in de categorie Kledingwinkels

op 6 januari een baseball jack besteld inmiddels 2x een mail de deur uitgedaan daarop krijg ik automatische antwoorden. ik ben het vertrouwen kwijt in dit “bedrijf” straks is de winter om en heb ik het jack nog niet.Ook wordt MIJN geld niet teruggestort waar ik ook al 2x om gevraagd heb.Het is nu 22 januari een maand verder.

ik wil nu het baseballjack kan het nu niet geleverd worden dan hoor ik dat graag en wil ik per direct mijn geld terug.

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over overhemd-stropdas.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar overhemd-stropdas.nl over deze klacht.

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over overhemd-stropdas.nl nog niet in behandeling is genomen.

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door overhemd-stropdas.nl in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat overhemd-stropdas.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

overhemd-stropdas.nl

Heeft op 15 februari 2013 om 17:43 geantwoord

De bestelling is geleverd.

Alle klachten die gemeld zijn door