Klacht: Overeenkomst is nietig

op 30 mei 2017 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,

Dit is niet de eerste keer dat ik contact opneem met basic. Ik heb al laten weten dat tijdens mijn inschrijving aan de automaat er iets was misgegaan. De inschrijfgeld kon niet van mijn rekening afgeschreven worden en ik heb ook geen pas gekregen. Tijd later krijg ik te horen dat er een openstaande bedrag is dat betaald moet worden. Ik heb mij niet volledig in kunnen schrijven en ik heb geen pas gekregen maar moet wel gaan betalen. Na het contact opnemen met basic hadden we de situatie besproken en we hadden de overeenkomst nietig verklaard. Mevrouw zou mij de volgende dag bellen wat ook niet was gebeurd. Vervolgens is de overeenkomst beidigd volgens de voorwaarden van de inschrijving. Dus een jaar na het inschrijven. Nu heb ik ook nog eens maken met deen incassobureau. Ik ben hier absoluut niet mee eens.

Gewenste Oplossing:

Geen pas en geen inschrijfgeld. De overeenkomst is nietig. Ik ben tevreden als dit toegepast word.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 01 juni 2017 om 14:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Furkan basic1