Klacht: Overeenkomst /annuleringstermijn

op 09 juni 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Ik heb mij aangemeld als nieuwe lid, maar heb nooit het overeenkomst gekregen en melding van u kunt binnen 14 dagen gebruik maken van annuleringstermijn. En krijg nu te horen , dat ik voor een jaar moet betalen terwijl ik maandelijkse heb aangevinkt. Toevallige ging mij broertje naar basic fit om over wat ik hierboven heb getypt vragen krijg tie te horen dat hij een incasso moet betalen , waar ik ook niks van heb ontvangen. En heb ze ook een mail gestuurd en krijg dit terug :

Zodra er inhoudelijk meer bekend is zullen wij je hier direct van op de hoogte stellen. Op dit moment is het heel erg druk. We doen ons best om je binnen vijftien werkdagen een reactie te geven. Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de email hebt gestuurd.

Als ik geen lid meer ben van Basic fit. En heb het idee dat ik gedwongen wordt om lid te worden van Basic fit .

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 10 juni 2016 om 10:32 geantwoord

Beste Nezha,

Bedankt voor je bericht.

Als ik jouw lidmaatschap bekijk, zie ik dat jij online lid bent geworden op 26-4-2016.
Hierbij heb jij gekozen voor het Easy lidmaatschap, jaarlijkse betaling in 1 keer voldoen.
Wij hebben kort na jouw aanmelding de bevestiging gestuurd naar het mail adres wat jij hebt ingevoerd ten tijde van jouw inschrijving.
Deze kan ook in jouw ongewenste postvak terecht zijn gekomen.

Uiteraard kunnen wij er voor zorgen dat jij de bevestiging nogmaals ontvangt van ons.
Als jij dit wenst, horen wij dit graag van je.

Los van de bevestiging staat er ook informatie op onze website dat als leden zich online aanmelden, leden recht hebben op de herroepingsperiode van 14 dagen.

Ik kan zien dat je veelvuldig gebruik hebt gemaakt van onze faciliteiten, ook buiten de herroepingsperiode.

Aan de hand is het niet meer mogelijk om jouw lidmaatschap vroegtijdig te ontbinden.

Momenteel staat er een bedrag open van €224.76, graag wil ik je vriendelijk verzoeken om het openstaande bedrag te voldoen op de club per pin of voldoen op rekening nummer NL24RABO 0168476207 ovv je pas en of lidnummer.

Ik wens je verder een fijn weekend toe.

Levi van Basic-Fit.

Alle klachten die gemeld zijn door N.Benhajar