Klacht: Overboeking, met 2kinderen urenlang staan wachten en zeer onvriendelijk behandeld!

op 12 juli 2016 over Easyjet in de categorie Vliegmaatschappij

Op maandag 11juli vloog ik met mijn 2 kinderen (25m &4j) naar Nice vanuit Zaventem. Sinds zondagavond kon ik niet online inboeken en moest ik dus vroeger naar de luchthaven, want op de website staat duidelijk dat mensen met kinderen voorrang hebben en van 2uur op voorhand kunnen inchecken. Daar toegekomen kregen we de info dat het vliegtuig overboekt was en we misschien op een andere dag moesten vliegen. Eerst naar de gate gaan navragen. Ik ben dan met de 2 kinderen zo snel mogelijk naar de gate gewandeld om daar te horen dat ik nog meer dan 2 uur moest wachten voor het onboarden en dat ze dan zouden weten of we eventueel aan boord zouden kunnen. Ik stond daar dus ruim op tijd met al vermoeide kinderen te wachten. Ik stond vooraan in de rij en toen er iemand kwam opdagen ben ik dus gaan vragen of er plaats aan boord was. De mevrouw achter de computer zei dan heel onbeleefd op een aanvallende manier: “ik kan dit nog niet zien, u moet wachten tot iedereen gepasseerd is. De mensen moeten eerst aan boort gaan, ze staan te wachten.” Na verloop van tijd riepen ze af dat er nog maar 7 plaatsen waren en handbagage moet in vliegruim. Ik deed dan terug de rij of te weten of er nog plaats was. De vrouw achter de balie was weer onvriendelijk “we hebben toch niet gevraagd dat mevrouw 3u op voorhand hier moest zijn” dat verwijt kreeg ik naar mijn oren gesmeten. Dan kregen we eindelijk toch 2 plaatsen, op 2 verschillende rijen. De airhostess aan boord zelfs deed niet veel. Enkele passagiers gelukkig stelden voor om te wisselen. We konden wel vertrekken, maar van service en kind vriendelijkheid hebben we niets gemerkt. Ik was zelfs precies niet gewenst aan boord

Ik had tevreden geweest als ik beleefd behandeld was en snel een antwoord kreeg. Nu, ben ik enkel nog tevreden met een compensatie en een voorkeurbehandeling op mijn terugvlucht. Nooit meer vlieg ik nog met easyJet en iedereen in het internationaal bedrijf dat ik werk zal weten hoe slecht ik behandeld werd op deze vlucht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Easyjet

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Easyjet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Katia Van Eeckhoudt