Klacht: Overboeking Diamond Beach Side

op 30 juli 2015 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Bij aankomst in de nacht bleek dat er geen kamers
Beschikbaar waren, achteraf bleek dit elke dag voor te komen. Dit vind ik een slechte zaak. De man van corendon ter plaatse was net een acteur die zich in alle bochten moest wringen om zaken recht te breien. Het ergste vond ik nog dat ik met mijn dochter van 3 midden in de nacht geen slaapplaats had. Na 1 uur en veel gezeik werden we afgesnauwd en konden we naar een ander hotel waar we vervolgens weer 1 uur moesten wachten omdat ze eerst geld wilden voor de kamers van Cerendon. Al met al kwamen we rond 3.30
Op onze kamer, en ging de eerste dag ook voor de helft in rook op en kregen we geen ontbijt. Ik verwacht hiervoor een vergoeding voor van Corendon.

Indien we een dag vergoeding krijgen en als ik
Mijn 1e klacht net voor de vakantie ingediend vergoed krijg. Hoer heb ik nog niks over terug vernomen. Betrof boekingskosten van 5 euro per stoel heen en terug om met mijn kinderen bij elkaar te kunnen zitten. Totaal
30 euro .

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sesink