Klacht: overboeking AIRBNB

op 27 oktober 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Op 25 Oktober heb ik op de site van AIRBNB € 179,= overgemaakt, tot mijn verbazing kwam dit bedrag op de Duitse conto van Ayden terecht.

als het geld per omgaande teruggeboekt word op mijn rekening.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 28 juli 2017 om 00:46 geantwoord

Geachte Johan Schuppert,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Wij gaan er vanuit dat het niet meer nodig is maar wanneer u ons een PSP-nummer uit uw bankafschrift toestuurt (16 cijfers, start met een 1 of een 4) of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.
Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik graag van u.

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door schup