Klacht: overboeking

op 12 juli 2016 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

Gisterenochtend zouden mijn zoon (16jr) en mijn vader (86) naar San Francisco vliegen om mijn broer te bezoeken. Expres, gezien de leeftijden, een rechtstreekse vlucht geboekt. De vlucht was overboekt en ze konden niet mee.
Uiteindelijk zijn ze ’s middags naar Seattle gevlogen, alwaar een tussenstop, en toen door naar de eindbestemming San Francisco.
Mijn vader was de kluts kwijt, overzag het niet meer, en emijn zoon van 16 moest dit allemaal opvangen.
Wat mij vreselijk verbaasd is dat wij, als ouders, door de KLM zelf nergens van op de hoogte zijn gehouden. Uiteindelijke vluchtnummers en aankomsttijden, wisten wij niet, hoe moest mijn broer ze nu opvangen op het vliegveld?
Je moet als ouders van een minderjarige omdat hij, met opa, een soort van alleen resit vele formulieren ondertekenen, maar omgekeerd sta je dus vreselijk machteloos aan de zijlijn.
Tot overmaat van ramp was ook de bagage er niet bij……..
Reserveringsnummer TPW-1196337, gidscode 3AFOXN
Ik hoop toch echt z.s.m. iets van u nu hierover te horen.
Ook over of het in orde komt met de bagage.
En wat over de terugreis???
Gaat dit weer op deze manier??
Ik hoop toch echt van harte dat zij gewoon op de vlucht mee kunnen die nu gepland staat

Schadevergoeding
mag hopen dat het met de bagage zeer snel in orde komt
terugreis vlekkeloos laten verlopen!!!!

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KLM

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KLM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Annemarie de Groot