Klacht: over volle treinen

op 04 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Na dat ik afgelopen dagen al veel vertraging had op het traject Geleen naar Maastricht, heb ik vandaag extra een vroegere trein gepakt om te voor komen dat ik nogmaals te laat zou komen op mijn werk.
Tot mijn ondertussen niet zo grote verbazing had mijn trein wederom vertraging, alleen op het moment van aankomst was deze trein zo vol dat het voor de mensen op het perron niet meer mogelijk was om in te stappen.
Dit had als gevolg dat ik naar een ander station heb kunnen fietsen om daar de trein te nemen. Aangekomen op het andere station bleek ook deze trein weer vertraging te hebben.

Wanneer er grotere treinen worden ingezet om de drukte op te vangen zodat mensen ok daadwerkelijk kunnen instappen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Beste RHoldorp, Spijtig om te lezen dat de trein vaak vol zit en vertraging heeft. Ik kan me voorstellen dat je daarvan baalt. Zou je nog aan kunnen geven hoe laat je de trein had willen pakken vanmorgen? Dan geef ik je klacht door in de regio zodat er naar inzet van materieel gekeken kan worden. Met vriendelijke groet, ^LH Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht RHoldorp

2 maanden geleden - Dit is de trein van half 9 vanaf Geleen oost naar sittard

Arriva

Heeft op 05 oktober 2017 om 14:04 geantwoord

Beste RHoldorp,

Bedankt voor je toelichting! Ik heb je klacht plus de extra informatie doorgestuurd naar de regio. Ik hoop dat je snel verbetering merkt en onze excuses voor het ongemak!

^JK
Webcareteam Arriva

Heeft op 05 oktober 2017 om 20:11 geantwoord

Na vanmorgen wederom vergelijkbare problemen te hebben gehad met vertraging en over volle treinen vraag ik mij af hoe serieus deze meldingen geworden aangezien het probleem bekend is

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Beste RHoldorp, Jammer om te lezen dat je vanmorgen opnieuw vergelijkbare problemen hebt gehad. Tijdens de spits zetten wij al ons beschikbare materieel in. Juist door de drukte in de treinen lopen we helaas vertraging op. We hebben je klacht doorgegeven in de regio zodat er naar inzet van materieel gekeken kan worden. Ondanks dat je klacht niet per direct is opgelost hoop ik wel dat je snel verbetering gaat merken. Nogmaals excuses voor het ervaren ongemak! Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland. Met vriendelijke groet, ^LH Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door RHoldorp