Klacht: over van analoog naar digitaal

op 15 april 2020 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Moet verplicht over van analoog naar digitaal (analoog houdt op).
Krijg een brief dat kosten het zelfde blijven.
Prima.
Nu eerste volwaardige factuur 177 euro, waar ik normaal gemiddeld 52 of 53 euro betaal.
Heel verhaal, maar ze hebben verkeerde aangeboden etc.
Geen restitutie en maandelijkse kosten worden hoger, kan niet anders, zegt de helpdeskmedewerker.
Verder de tip om als 1 jaar voorbij is proberen een beter abonnement te bedwingen

Gewenste Oplossing:

Als alles weer is zoals het was (en wat ook vooraf schriftelijk beloofd is)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Michiel007