Klacht: over mijn oude aboniment niet totaly dicht

op 15 mei 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik was Klant van vodafone 2 jaar contract van december 2014 tot december 2016. Mijn opdracht is afgewerkt, maar ik spreek met werknemers, ze zeggen dat mijn telefoon is geblokkeerd en ik moet € 163 betalen en alles is van en eindig en ik Didit. Ik wil opnieuw om nieuwe orde van de winkel, maar zij weigeren mij nieuw contract voor onother phone.Please u zijn corect mijn oude abonimet totaly, dus ik kan nieuwe abonimen te maken. mijn oude aboniment nummer is 06-46203626. en mijn e-mail s-habsen @ hotmail. com.
Dit is mijn nieuwe Costomer nummer 502989306

Gewenste Oplossing:

Ik ben niet tevreden, omdat de bloked van het oude contract van invloed op mijn nieuwe bestelling. Corrigeer alles en laat me nieuwe bestelling plaatsen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door S.A.Habsen