Klacht: Over de werkwijze

op 03 augustus 2016 over William Schrikker Groep in de categorie Zorginstellingen

Ik ben de heer Leopold de vader van Mickey R R perze de Paula mijn zoon Staat onder jeugd reclassering onder toezicht van Mevrouw X mevrouw heeft haar taken niet naar behoren uit gevoerd als nog tijdens een hoorzitting van mijn zoon verteld zij leugens dat mick niet wil mee werken ik zal u nu vertellen wat zij dus niet voor mij zoon heeft gedaan mick is van school gestuurd en de school is op de hoogte van de jeugd reclassering en neem aan dat hun dat door geven dat mick van school is weg gestuurd hoe is het mogelijk een probleem jongen zo aan zijn lot wordt over gelaten en ze hebben dat ook aan het jongeren loket door gegeven en daar door werd zijn geld ook stop gezet 8 maanden lang zat hij zonder inkomsten mevrouw zal toch zeker in die 8 maanden moeten weten dat hij niet meer op school zat of inkomsten had ik heb toen als vader contact gezocht met mevrouw X en haar hier na gevraagd hoe dit mogelijk is dat mick aan zijn lot over gelaten wel dat hij tot 2017 bij de reclassering onder toezicht staat ik heb toen contact ook genomen met jongeren loket om weer een uitkering voor mij zoon aan tevragen en toen er een gesprek plaats vondt heb ik mevrouw X benaderd dat er een gesprek gaat plaats vinden toen is zij daar na toe gekomen wel dat zij dit allang zelf moeten regelen mick heeft gewerkt voor een uitkering te kunnen krijgen bij schoon schip ook daarmee nam zij geen contact mee op om te kijken hoe het ging en of er al een voorschot voor hem geregeld was een maand of 2 ging hij daar heen zonder inkomsten daar door heeft mick weer zijn pet er na gegooid omdat er helemaal niks door mevrou X geregeld werd en hier door is mick weer de fout in gegaan en mevrouw zeg dan bij rechter mick wil niet mee werken wel zij weinig of geen enige moeite heb gedaan voor mijn zoon ik heb contact gehad met mevrouw X haar leidinggevende maar ik heb het gevoel dat ze elkaar de hand boven het hoofd houden daarom via deze weg klacht het heeft geen nut om met hun om de tafel te zitten ik vindt dat hun meer hadden moeten doen voor mick en stel dat mick niet had mee gewerkt wat de jeugdreclassering beaamd waar voor grijpen ze dan niet in via de rechter plus
dat ik hun vaak genoeg gebeld heb van waarvoor doen jullie niks ze hebben de taken die ze hebben als reclassering niet uit gevoerd .

met vriendelijke groet,

l Leopold vader van mick
Kreekpad 3
3079aa rotterdam

Wanneer ze hun werk goed doen en niet liegen bij de rechter voor de fouten die ze maken.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over William Schrikker Groep

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over William Schrikker Groep nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Groep in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Groep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Groep

Heeft op 01 november 2016 om 14:20 geantwoord

Geachte heer Leopold, hartelijk dank voor dit signaal dat u op 3 augustus 2016 heeft verzonden. Wij nemen uw melding uiteraard serieus en zo snel mogelijk in behandeling. Op korte termijn nemen wij contact met u op om met u in gesprek te gaan. Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Groep

Alle klachten die gemeld zijn door Opaleon51