Klacht: Over de klantenservice

op 06 juni 2016 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Op 27-04 een eenvoudige vraag gesteld aan de klantenservice maar nog niets vernomen en wij tobben maar verder in onze 6 jaar oude keuken.

Geachte heer/mevrouw,

De vraag die gesteld is op onze website wordt in behandeling genomen. We zullen binnen 5 werkdagen contact met u opnemen.

Vriendelijke groet,

Brugman keukens en badkamers

Selecteer waar je contact over op wil nemen Service op uw keuken
Waarop heeft de melding betrekking? Defecte slang van uittrek keukenkraan
Ordernummer 3-053018
Huisnummer 33
Postcode 3297TK
Telefoonnummer Puttershoek 078-6764159
E-mailadres miekekardux@hotmail.nl
Vraag en/of opmerking Van onze door Brugman Keukens geplaatste keuken is de uittrekbare doucheslang van de
kraan Merk Job Type Pietro maar dan met uittrekbare slang lek. Wij hebben een nieuwe slang gekocht: GROHE UITREKBARE DOUCHESLANG 150 CM M15 X 1/2″ BI. SKU: 46092000 maar deze blijkt bij het eindstuk waar het water uitkomt niet te passen.
Kunt u mij zeggen welke slang wel past of heeft Brugman Keukens een coulance regeling voor
onderdelen waarvan je toch mag verwachten dat ze langer dan 5 jaar meegaan.

Groeten, Bert

coulance regeling of onderdeel nummer van een nieuwe slang of levering.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 07 juni 2016 om 15:37 geantwoord

Beste meneer/mevrouw Kardux,

Excuses dat onze reactie langer op zich heeft laten wachten dan dat u van ons had mogen verwachten! Ik heb uw ordergegevens erbij gepakt en zie dat mijn collega vanmiddag een bericht richting de leverancier heeft gestuurd om contact met u op te nemen hierover. Ik ga er dan ook van uit dat hiermee het probleem spoedig verholpen zal zijn.

Voor verdere vragen mag u altijd contact opnemen met mijn collega's van de klantenservice, zij staan u graag te woord!

Bas - Webcare Brugman Keuken & Badkamers

Alle klachten die gemeld zijn door Kardux