Klacht: over de bus tussen Baexem en Roermond 372

op 16 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

het is echt niet fijn als je begint met een slecht dag door de fouten van anderen , mijn werk is in Herkenboschweg Vlodrop , ik woon in leveroy, ik ga elke dag in het koude weer naar baexem fietsen ,daarna neem ik de bus 372 die rijdt naar Roermond daarna stop ik in Roermond en ga ik verder reizen naar Herkenbosch via de bus 62 , dit is de normale situatie , maar van twee weken tot en met deze minuut elke dag komt de bus 372 telaat daarom haal ik niet de andere bus en dat gebeurt ook met andere mensen die willen ook reizen naar andere plekken , en door de bus begin ik elke dag te laat met mijn werk , dat is echt niet fijn elke dag wacht ik op de andere bus (62) half uur dus als het een jaar zo blijft 365 dag keer 1 uur is 365 uur ÷ 2 is 182 ÷ 24 is 7.60 dag dus aan het einde van het jaar ben ik een week aan et wacten voor het bus extra half uur van mijn werk kwijt , dat is echt niet fijn , alstublieft ik hoor heel graag een goede op oplossing , bijvoorbeeld als de bus 372 op tijd komt (00.44) dan dat zou heel goed zijn.

als de bus op tijd komt

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 16 december 2017 om 11:34 geantwoord

Beste Aroa Muchref,

Ik vind het jammer om te lezen dat jij zo vaak ervaart dat de bus met vertraging rijdt. Begrijpelijk dat je er van baalt dat je daardoor te laat op je werk komt. Ik heb je klacht over lijn 372 intern doorgestuurd zodat er op de punctualiteit van lijn 372 gelet kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak en ik hoop dat je in de toekomst verbetering ervaart!

^Manon
Webcareteam Arriva