Klacht: Over datum product

op 06 juli 2017 over Wibra in de categorie Kledingwinkels

Vanmiddag heb ik crispy chocs van de minions gekocht bij de wibra in nijkerk. Nou geef ik deze als klein cadeautje aan mijn broertje om het schooljaar af te sluiten. Kom ik erachter dat de houdbaarheids datum 31 -05 – 2017 is. Dus heb ik het cadeautje helaas weg moeten gooien… Broertje helemaal verdrietig

Nou zie ik tot mijn teleurstelling op de bon dat ze het product ook nog 2x in rekening hebben gebracht terwijl ik er maar 1 heb gehaald…

Met een vervangend product dat nog een goed datum heeft... En daarbij zou ik graag het geld terug willen je bben dat ik teveel gb betaald aan iets dat ik niet heb gekregen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Wibra

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wibra in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wibra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wibra

Heeft op 07 juli 2017 om 14:18 geantwoord

Geachte mevrouw Van de Vis,

Bedankt voor het melden van uw klacht.
Wij vinden het vervelend dat het product, dat u heeft aangekocht, de THT datum reeds gepasseerd heeft.

Normaliter verkoopt Wibra geen producten, waarvan de THT datum gepasseerd is. Dit artikel moet over het hoofd zijn gezien bij een THT controle.

Wij kunnen enkel producten vergoeden of een vervangend exemplaar meegeven, wanneer wij het originele product retour ontvangen. Wij verzoeken u zich daarom met de verpakking van de Crispy Chocs en de kassabon naar een willekeurig filiaal van Wibra te begeven. U zult daar een vervangend exemplaar kunnen uitzoeken (indien voorradig) of het aankoopbedrag retour kunnen ontvangen.

Voor wat betreft de dubbele betaling van het product. Op de kassabon staan inderdaad de Crispy Chocs benoemd (artikelnummer 0423.0148, € 0,75). Het andere artikel dat benoemd staat is een 3-pack Twix (0241.0343, € 0,75). Wellicht was u even vergeten dat u dit artikel ook heeft aangekocht.

Wij verwachten u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Wibra Supermarkt B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door Michellevdvis