Klacht: over datum eierkoeken gekocht

op 27 augustus 2016 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

op 25 augustus 2016 kwam ik bij de dirk in blijdorp. Ik kocht hier eierkoeken die, blijkbaar, over datum waren. Niet lettende op de houdbaarheidsdatum omdat ik de eierkoeken dezelfde dag had gekocht heb ik ze opgegeten. Ik ben hier erg misselijk van geworden de volgende dag en ik heb nog steeds last van mijn maag.

omdat de max size maar 2 mb is heb ik een imgur link gemaakt van een de foto van het bonnetje en de eierkoeken.:

View post on imgur.com

een vergoeding

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 28 september 2016 om 10:21 geantwoord

Op 30-08 hebben wij onderstaande naar u gestuurd via onze eigen meldsysteem. Hier hebben wij helaas nooit een reactie op ontvangen en is de melding afgesloten. De melding stond helaas hier nog wel open.

///

Heeft u de verpakking misschien bewaard? Daar staat namelijk de houdbaarheidsdatum op en daar ben ik wel benieuwd naar. Op de kassabon die u heeft meegestuurd staan geen productgegevens.
In afwachting van uw aanvullende informatie wens ik u een fijne dag toe.

Alle klachten die gemeld zijn door luuk0897