Klacht: Over bezorger van post nl

op 28 juli 2017 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Bezorger was kortaf en sjacherijnig volgens mij had hij de vorige keer ook een product geleverd een magnetron maar de oude wou hij niet meenemen ondanks de reclame van cool blue. Wij zijn klLanten dan dien je respect te hebben als je sjacherijnig bent moet je niet werken doe t maar thuis dus weg met die man . Ik hoop dat als we ooit weer iets bestellen deze man niet meer krijgen dan gaan we wel naar een andere firma . Verder goede service hoor tenminste in t verleden wat we bij cool blue besteld hadden . Cool blue weet heus wel welke bezorger t is want hij moest een pedaalemmer van brabantia afleveren op 28 juli 2017 tussen half 12 en half 2 hij was erdus tegen half 2 maar wat een sjacheren zeg kon geen lach af . Hoop dat in de toekomst meer vriendelijke mensen komen bezorgen anders hoeft t niet meer!

Wanneer we tevreden zijn als mensen respect voor elkaar hebben .Een beetje vriendelijkheid doet een mens goed .

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Bericht van Coolblue

4 maanden geleden - Hey Arie, Wat onwijs tof dat je zo vrolijk in het leven staat! Wij kunnen ons daar enorm bij aansluiten :). Niet iedereen natuurlijk en we vermoeden dat de bezorger inderdaad zijn dag niet had. Dat wil niet zeggen dat hij dit op jou als klant moet afreageren. Hiervoor bieden wij dan ook onze oprechte excuses aan. Wat betreft de magnetron, deze nemen wij niet mee terug. Wij zijn verplicht een optie aan te bieden voor jouw oude apparatuur. Dat hebben we ook voor je. Je kunt de magnetron namelijk naar ons milieu depot sturen. Daar wordt het op een milieuvriendelijk wijze vernietigd. Dit dien je echter wel zelf te doen en niet via de bezorger(meer informatie: https://www.magnetronstore.nl/klantenservice/2121/informatie-over/coolblue-recycling.html). Al snappen we de verwarring wel. Bij witgoedapparaten nemen we namelijk wel direct de oude apparatuur mee. Desalniettemin willen wij je bedanken voor je terugkoppeling! Daarnaast willen wij je een kleinigheidje toesturen. Dit zal je per mail van ons ontvangen. Groeten, Coolblue

Alle klachten die gemeld zijn door Ahakse