Klacht: Oven/ Gasfornuis/ Vaatwasmachine en opgezet keukenkasten.

op 26 november 2017 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Geachte heer/ mevrouw,

De keuken die ik bij Brugmann heb gekocht heb ik veel klachten en veel mankementen gehad en dat allemaal binnen het jaar dat ik het heb gekocht.

Ten eerst : Is de oven die ik vier keer heb moeten vervangen.

Tweede keer: is dat mijn vaatwasmachine drie keer moest gemaakt worden laatst was dat de motor van de vaatwasmachine niet meer dit moest ook weer vervangen worden.

Derde keer: is mijn gasfornuispit niet meer dit alle draden moesten vervangen worden .Daarnaast bleek ook dat het erg scheef was ingezet het was bijna los gekomen. De man die het kwam maken was erg geschrokken dat het zo erg scheef in zat. Die zie ook dat het erg gevaarlijk was. Het komt omdat de marmer verkeerd en vooral scheef is gesneden dat kun ook goed zien.

Vierde klacht die ik vorig jaar in 2016 heb door gegeven is dat mijn keukenkasten aan de onderkant opgezet zijn. je kan het goed zien aan meeste keuken kasten.
Graag u reactie

Met Vriendelijke groeten,
Sarah Berchid

Helaas sinds ik bij u de keuken heb gekocht ben ik niet te vrede en vooral helemaal niet blij mee geweest allen veel klachten over de keuken.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

6 maanden geleden - Beste mevrouw Berchid, Ik kan me voorstellen dat u niet tevreden bent over de gang van zaken. Dit gaan wij intern bespreken en nemen graag contact met u op. U verneemt zo snel mogelijk van ons. Met vriendelijke groet, Inge Brouwer - Brugman Keukens & Badkamers

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

6 maanden geleden - Beste mevrouw Berchid, Ik heb begrepen dat mijn collega van de klantenservice contact met u heeft gehad hierover en dat u van haar een mailbericht toegestuurd krijgt. Met vriendelijke groet, Inge Brouwer - Brugman Keukens & Badkamers

Reactie van de melder van de klacht sghorafi@gmail.com

6 maanden geleden - Geachte heer/ mevrouw, Ik heb van u geen reactie ontvangen die ik via mij Gmail heb gestuurd. Gr,Sarah berchid

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

6 maanden geleden - Beste mevrouw Berchid, Mijn collega heeft vandaag wederom contact met u opgenomen en een voice-mail bericht voor u achtergelaten. Wellicht dat u contact op kunt nemen met onze afdeling klantenservice als het u schikt. Met vriendelijke groet, Inge Brouwer - Brugman Keukens & Badkamers

Reactie van de melder van de klacht sghorafi@gmail.com

6 maanden geleden - Hallo Ik heb niks ontvangen via mijn voice- mail. graag zou ik van u telefoonnummer kunnen ontvangen van de afdeling klantenservice. Zo dat ik ze kan terug bellen. Met vriendelijke groet, Sarah berchid

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

6 maanden geleden - Beste mevrouw Berchid, U kunt onze klantenservice bereiken op het volgende telefoonnummer 0416- 675 400. Alvast bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groet, Inge Brouwer - Brugman Keukens & Badkamers

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 05 april 2018 om 13:51 geantwoord

Beste mevrouw Berchid,

Wij hebben uw bericht na aanmelding van deze klacht in behandeling genomen en u geïnformeerd over de mogelijkheden. De fronten zijn helaas niet kosteloos te vervangen, wat wel mogelijk is heeft u van onze afdeling klantenservice vernomen. Indien u nog vragen heeft kunt u altijd contact opnemen met onze afdeling klantenservice.

Inge Brouwer - Brugman Keukens Badkamers

Alle klachten die gemeld zijn door sghorafi@gmail.com