Klacht: Ov opladen

op 11 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ov apparaat is al een lange tijd kapot bij station baanhoek in Sliedrecht. Ik kan hier ook geen kaartje kopen. Nu moet ik eerst lopend naar station Sliedrecht om hem opladen. Anders krijg ik een boete. Ik vind het vreemd dat er geen oplaadpunt is bij station baanhoek wat werkt. Ik heb dit aangegeven bij de conducteur, maar ik moest de trein uit om hem eerst op te laden wat niet kan.

Gewenste Oplossing:

Ov oplaadpunt wat weer werkt op station baanhoek in sliedrecht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Beste Lietepietje, Wat vervelend dat het apparaat niet werkt. Bedoel je hiermee de kaartautomaat of een incheckpaal? Heb je eventueel een nummer van de automaat/paal? Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 07 november 2017 om 08:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Lietepietje,

Omdat we geen reactie hebben ontvangen, wordt deze klacht gesloten.
Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland

Met vriendelijke groet,
^NT
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Lietepietje