Klacht: Ov dagkaart

op 07 september 2015 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Hallo.
Afgelopen zaterdag 05-09-2015 ging ik met nog vijf andere dames gezellig van groningen naar amsterdam.
Net vertrokken uit groningen kwam er controle en vol goede moed gaf ik mijn kaartje af want inchecken op station groningen ging gewoon dus wat kon er mis gaan.
Nou van alles dus want mijn kaartje was niet geldig die was al gebruikt vorig jaar november raar want hij was pas geldig van 11-05 tot 12-07-2015 of van 10-08 tot 13-09-2015 om dat ik met nog vijf dames reisde geloofde de vrouw mij.
Bij de overstap in almere heb ik toch maar een condecteur aan gehouden en mijn verhaal gedaan na dat deze lieve man het even na ging kijken kon hij mij iets vertellen waar ook hij niks van snapte hij was al gebruikt in 1997 dat kon dus niet eens want toen waren ze er nog niet.
Maar hij heeft fotos gemaakt van het kaartje plus zijn handtekening en tel nummer er op gezet zodat als ik weer werd aangehouden ze hem konden bellen.
Probleem op gelost nee dus want toen kon ik geen poortje in en uit.
De tram kon ook niet dus nog extra kosten moeten maken om met de tram te reizen voor mij en mijn vriendinnen was de lol van wat ons gezellig dagje uit moest worden er gauw af.
Dus ben bij deze dan ook heel erg benieuwd wat kruidvat hier aan gaat doen.
Met Vriendelijke Groet J Veldhuis.

Als ik iets van een vergoeding of waardebon zal krijgen.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Betaark