Klacht: Wachtwoord herstellen

202012 op 29 november 2020 over Outlook in de categorie Electronica - Computers

Ik heb al heel lang een Hotmail account. Op diverse apparaten wil ik deze installeren. Ik ben mijn wachtwoord na 20 jaar vergeten (destijds niet genoteerd? Het vertification mailadres voor een nieuw wachtwoord gebruik ik al jaren niet meer en kan ik niet meer inzien.
Wachtwoord herstellen via sms lukt niet omdat ik te weinig gegevens heb
Op dit moment kan ik alleen nog ontvangen en verzenden via mijn telefoon
Ik heb geprobeerd met Outlook in contact te komen. Heb een nummer gebeld van klantenservice in Amsterdam. De telefoon wordt na diverse menu’s uiteindelijk opgenomen maar er wordt geen bedrijfsnaam of dergelijke gegeven. Hmmmm. Ik krijg een Engelssprekende, niet erg vriendelijke man aan de lijn. Via go assist wil hij op mijn computer in kladblok mij wat laten invullen. Uiteindelijk wil hij het nummer van mijn bankpas. Heb ik geen goed gevoel over (en niet bij de hand) ik zeg de volgende dag terug te zullen bellen. Heb dat niet gedaan.
Ik bel een ander nummer. Veel keuzemenus. Uiteindelijk zou je bij een operator belanden maar dit gebeurt niet

Via de chat (gecomputeriseerde gestuurd) is het onmogelijk antwoord op mijn vraag te krijgen

Vervolgens geprobeerd via messenger. Ik krijg contact maar niet vriendelijk. Ik leg alles uit maar op het laatst wordt niet meer gereageerd

Wat ik alleen maar wil is dat het vertification mailadres wordt gewijzigd. That’s all

Vergeet niet, ik ben hier al maanden mee bezig

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Outlook

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Outlook nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 202012