Klacht: volwassen datingsite, bitcoin en vrouwen die zoeken een man

lieverd1955 op 01 juli 2019 over Outlook in de categorie Electronica - Computers

Ik dien hierbij een klacht in. Ik blijf blokkeren van vrouwen die zoeken een man terwijl ik een vrouw bent, ik blijf ook emails krijgen van bitcoin en van volwassen datingsite. Ik ben het spug zat van dat ik zulke emails krijgt bij junk mail. Ik blokkeer dat soort dingen en ik kijk er nooit in. Wat moet ik hier mee !!!!! Ik heb er niks aan stop dit onzin. Ik wil niks mee te maken hebben van de volwassen datingsite ik heb niks bitcoin en ik ben geen man ik ben een vrouw dus wat moet ik met berichten van vrouwen die naar een man zoeken het moet een keer afgelopen zijn. Ik wil niet alleen niks mee te maken hebben maar ik ben hier ook nog op tegen bij deze. Dus doe er wat aan

Ik ben pas tevreden als dit stopt en dat ik nooit meer emails van dit soort dingen krijgt. Het moet gewoon weg stoppen en ik zou niet de enigste zijn dus ik ben pas tevreden als dit STOPT dit soort onzin

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Outlook

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Outlook nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door