Klacht: Update

Kdnv op 09 januari 2021 over Outlook in de categorie Electronica - Computers

Heel mooi die updates van allerlei soorten apps naar IOS13. Maar ik met mijn iPhone 6 die nog prima werkt(!) kan de outlook mail app nu niet meer op mijn telefoon installeren. Aangezien ik al jaren automatisch aangemeld sta met mijn beide e-mailadressen heb ik nu een gigantisch probleem.
Gebeld, gemaild, wachtwoord op ieuw instellen kan niet omdat de e-mailadressen aan elkaar gekoppeld zijn, gegevens invoeren en laten checken werkt ook niet. Ook is nooit aangegeven dat ze overschakelen naar iOS 13 en dat ik dus buiten de boot val.

Alles maar dan ook echt alles staat gekoppeld aan mijn e-mail. School accounts van mijn dochter, al mijn rekeningen komen via de mail, informatie van de verloskundige en ga zo nog maar even door.
Het lijkt mij niet meer dan netjes dat dit van te voren even aangegeven wordt zodat mensen zich hierop kunnen voorbereiden en net als ik dan de wachtwoorden konden wijzigen zodat we nog in onze e-mail kunnen. Echt een zeer slechte zaak dit.
Kan wel janken!

Maak de app gewoon weer beschikbaar voor iOS 12 want je kan mij niet vertellen dat ik de enige ben met oudere iPad of iPhone die gewoon nog perfect werkt maar geen iOS 13 krijgt.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Outlook

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Outlook nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kdnv