Klacht: Ik kan niet meer jnloggen

Brigitte8277 op 02 november 2019 over Outlook in de categorie Electronica - Computers

Hallo
Ik probeer al een enige tijd in te loggen in mijn hotmail account die ik al iets van 20 jaar of langer heb
Ik moet elke keer gaan herstellen maar uit eindelijk is dat niet genoeg informatie terwijl het mijn hotmail account is
Vind het heel vervelend dat ik niet in mijn eigen hotmail kan komen
En vind de service niet echt behulpzaam want als je ze belt krijg je een sprekend bandje en kom je uiteindelijk uit weer op hetzelfde om te herstellen wat ik al tig keer hebt gedaan
Oo de site word je ook door verwezen naar een pagina met vragen
Zou fijn zijn als dit probleem een keer opgelost word
Ze zijn heel moeilijk te bereiken en wil graag weer gebruik maken van mijn hotmail want staat nog overal aangemeld met dat adres ook op mijn iphone
En zestellen vragen van zolang geleden alsof ik jog weet wie ik allemaal gemaild hebt ik probeer al zolang inte loggen maar kom elke keer op het zelfde uit
Met al die security codes die je krijgt kom ik er nog niet uit
Groetjes brigitte

Wanneer ik weer normaal kan inloggen en een nieuw wachtwoord op een normale manier kan aanmaken
Zonder al die vragen codes en herstel opties

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Outlook

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Outlook nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Brigitte8277